Sunday, December 18, 2005

X'mas Tag

Jason玩点指兵兵,又被点到我来玩这个很莫名其妙的圣诞串联游戏。 我总是被刚认识不久的 blogger 点我的!!! 先是这美少女,后是这俊男.. 串联方式: 请先列出邀请你的圣诞老人是谁,然后写出你想要的礼物,再列出你邀请的朋友,数量不拘,再到你邀请的朋友blog留言,通知他们一声。 圣诞老人:Jason

我最想圣诞老人送我一个土阿妈做的项链!阿姨知道你还在念书, 不想你买贵贵的礼物!

被我邀请的朋友是: Hui Sia Jefferene Milly Lok Kee

3 comments:

Jason Lioh said...

What's with everybody and Auntie Maria's DIY jewellery har?

You should ask for a X"mas card, then I can send to you loh~! :P

ZMM said...

suddenly you see Maria's order increase by 10folds.. e.body also want her jewelry. :P

Jess said...

jason:
maria's jewellery easy to get ma! keke..
i dun want card le..

zara's mama:
maria good business now! :P